Sedih.

Menangis dan terus menangis. Sampai bila kau nak macam ni, elin. Aku tak tahu kenapa rasa lemah sangat kali ni. Aku dah tahu semuanya. Beliau tunang dengan kawan baik dia yang pernah ketawakan aku. Pernah malukan aku. Apakan daya, Allah dah tertulis jodoh dia dengan perempuan tu. Terlalu sakit bila aku bayangkan semua ni. Semua gambar dan conversation beliau aku dah delete. Buat kerana terpaksa bukan kerana suka rela. Kata orang bersabar itu adalah lebih baik daripada terus marah dan merana. Aku menangis bukan kerana aku tak dapat beliau. Tapi sebab aku sedih kenapa mesti jadi macam ni. Aku rela mati macam kalau dipaksa kahwin bila aku ada orang yang aku sayang. Kau fikir senang ke aku nak terima semua ni? Bukan senang ok! Sakit aku ni masih terasa. Aku decided, jauhkan diri daripada mereka. Biarlah mereka hidup bahagia. Aku senang tengok kau bahagia nanti. Kau jangan sedih tau. Ada orang lebih sayang kau. Bukan aku. Umur pun baru setahun jagung. Makan pun nak kena suap. Rasa malu sangat bila airmata mengalir tiba-tiba depan ramai orang. Lantaklah apa orang nak kata hati dan perasaan aku dah tak tahan nak pendam lagi. Ingat seronok ke kena macam ni? Meh test duduk kat tempat aku. Sakit tahu tak! Lagi aku cerita pasal beliau, lagi bertambah sedih. Tak tahu kenapa. Aku masih tak dapat nak terima semua ni. Bro, kau blah lah. Aku benci kau. Dan aku tak nak tengok muka kau. Ah senanglah aku kata macam ni, padahal aku nak kau patah balik dekat aku. Tapi sayang.. kau dah jadi milik orang lain. Tak sangka dan sampai bila pun aku tak sangka. Tahniah untuk awak berdua! Aku belagak gembira padahal dalam hati Allah je yang tahu. Lepasni aku harus menyepi buat kali ke dua. Hidup seorang diri. Esok lusa aku decided nak sekolah tempat lain. Jauh daripada gombak. Aku rela jauh daripada aku tanggung sakit macam ni. Kenapa lah aku ingat pertama kali aku kenal kau. Ah semua tu dah tak berguna. Dah basi untuk aku dan juga untuk kau. Sumpah aku tak laratlah macam ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kenapa lah kau mesti buat keputusan macam ni sekali. Babi lah. Aku tak tahan nak pendam lagi doh. Perempuan tu.. ingat senang ke aku nak terima!!!!!!!!!!! :'( Tolonglah aku ya Allah. Lupakan beliau dalam hati ku ini. Aku mohon, kau jauhilah aku daripada insan yang telah menyakitkan hati ku ini.. Arghhhhhh! Macam-macam aku rasa nak buat. Please tell me that isnt true................. :'(
with sadness, me.
Lot's of love.